نماینده مردم اردکان با تاکید بر این که با اتحاد و کمک همگانی می‌توانیم بر بزرگ‌ترین بلایا و آسیب‌ها فایق آییم، شهرستان اردکان را به اذعان متخصصان، الگوی موفقی از مهار کرونا در استان یزد خواند و در این باره خواستار اهتمام بیشتر مردم این شهرستان به رعایت پؤتکل‌های بهداشتی شد.

یزدفردا: «محمدرضا دشتی اردکانی» در پیامی به مردم شهرستان اردکان اظهار کرد: بی‌تردید شیوع ویروس منحوس کرونا در جهان و تمام شهرستان‌های کشورمان ایران عزیز، در بسیاری از شئون زندگی، روابط و مراسمات و اقتصاد تأثیر گذاشته و با جرئت می‌توان گفت که تبعات همه‌گیرشدن بیماری کووید ۱۹ تا سال‌ها بر بسیاری از امور باقی خواهد ماند.

وی با بیان این که با شناسایی اولین بیمار در استان از اوایل اسفند ۹۸، شهرستان اردکان به ‌شدت از این ویروس نوظهور و ناشناخته آسیب دید، گفت: افراد بسیاری درگیر این بیماری شده و متأسفانه تعداد زیادی از خانواده‌های اردکانی داغ‌دار و مصیبت‌دیده شدند.

وی ادامه داد: البته با تلاش مسئولان، ایثار کادر بهداشت و درمان و همراهی و همکاری همه مردم، نشان دادیم که با اتحاد و کمک همگانی می‌توانیم بر بزرگ‌ترین بلایا و آسیب‌ها فایق آییم و امروز، به برکت این احساس مشترک، شهرستان اردکان به اذعان متخصصان امر، الگوی موفقی از مهار کرونا در استان لقب گرفته است.

نماینده مردم اردکان تصریح کرد: بر خود لازم می‌دانم از رعایت مسئولانه دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورات و تأکیدات ستاد ملی کرونا در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب که منجر به ارائه مدل و الگویی ارزشمند از شعور و فرهنگ در سطح استان شد، صمیمانه تقدیر کنم.

به نقل از دفتر این نماینده مجلس، دشتی اردکانی در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای تمام مردم، از تلاش‌گروه‌های جهادی، امام جمعه و روحانیت و مسئولان دولتی، به‌ویژه فرماندار و رئیس ستاد کرونای شهرستان، شبکه بهداشت و درمان، مرکز بهداشت، پرسنل خدوم و کادر پرستاری و پزشکی بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها، اصناف و بازاریان، دستگاه‌های نظامی و انتظامی، مساجد و هیئات مذهبی و نیز همه ارگان‌ها و کارخانجاتی که با تأمین نیازهای بیماران در قالب رزمایش‌های همدلی و مواسات خوش درخشیدند، قدردانی کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا